Mogelijkheden
Vervanging tijdens ziekte/ zwangerschap/vakantie; Bij pieken in de werkzaamheden kan tijdelijk extra inzet wenselijk zijn; Het op- herinrichten van een secretariaat; Notuleren van uw meetings,ook buiten kantooruren. Uitwerking gereed binnen maximaal drie dagen na afloop van uw meeting; Het uit handen nemen van werkzaamheden door tijdsgebrek zoals: - het bouwen van uw website; - het opzetten en onderhouden van uw Social Media activiteiten; - het up to date houden van uw website; - het maken van PowerPoint presentaties; - verzorgen van mailings; - brochures maken; - verzorgen van nieuwsbrieven; - tekstverwerken(redigeren/ uitwerken van brieven, opmaken rapportages, rekeningen e.d. inclusief lay-out); - administratieve- /boekhoudkundige ondersteuning; - adressenbestand up to date houden; - uitwerken van documenten zoals b.v. scripties, interviews; - ondersteuning bieden bij het organiseren van uw meetings; - ondersteuning bij werving en selectie; - persoonlijke individuele begeleiding bij uw computergebruik, veilig gebruik van internet, iPad en mobiele telefoon. Het opzetten/herstructureren van uw archief, digitaal dan wel fysiek; Ondersteuning geven bij projecten op allerlei gebied; Een terugkerende opdracht voor enkele keren per jaar; Overige zaken waarin ik u training kan geven: Outlook, Word, Excel en PowerPoint. Er is veel mogelijk, leg uw vraag gerust bij ons neer en samen komen we tot een maatwerkoplossing. |
|